Kerteminde Seniorhøjskole
13.04.2025 - Tilmelding og betaling
Tilmelding og betaling forår 2025
Tilmeldingsblanket Efterår 2025
Deltagerbetaling: 1.600 kr. pr. semester inkl. kaffe/te.
Alle frokoster betales ved semesterstart.
Man kan enten betale ved at overføre beløbet til vores konto (6864 0001091662) eller betale kontant en af de to første høskoledage.
Når betaling er modtaget, vil man få udleveret frokostbilletter.
Der kan maksimalt optages 75 deltagere, og det vil foregå efter 'Først-til-mølle-princippet'.
Der kommer sikkert mere end 75, og for de sidst tilmeldte vil vi trække lod.
Frokosten afholdes fra 11:45 til 12:30.
Høskoledagen slutter kl 15-15:30.
Semesterafslutningsmiddag ca. 250 kr.
Tilmelding
Ægtepar, som kun ønsker at deltage sammen, skal tilmelde sig samlet med begge navne.
Tilmelding skal ske til kassereren.
Når man har fået sin tilmelding bekræftet, skal man betale 1600 kr.
Tilmeldingen skal indeholde:
Navn(e)
Telefon
Postadresse
Mailadresse
Tilmelding sendes/afleveres til høskolens kasserer:
Villy Hansen, Hersnapvej 186, 5380 Dalby, mail: villyhansen018@gmail.com
Deltagerbetaling indbetales til Seniorhøjskolens bankkonto:Reg nr.: 6864 - Konto nr.: 0001091662 - husk at anføre navn på indbetalingen. Betaling kan også foregå kontant en af de første to høskoledage.
Tilmeldingsblanket Efterår 2025
13.04.2025 - Tilmelding og betaling
Copyright © by Kerteminde Seniorhøjskole
Dette website gemmer ikke cookies, opsamler ikke data om brugerne, og viser ikke brugertilpassede annoncer !